Bilder

Helt seriöst. Idag har jag verkligen sett fram emot att komma hem så att jag kan sätta på datan och gå in på facebook och kolla på allas bilder. Alltså bilder från studenten. Det är helt sjukt hur förväntasfull jag varit egentligen.

För jag menar, vad är det för ide att titta på bilder på killar som jag egentligen ska komma över snart ändå? Det fyller inga funktioner alls. Det är bara att jag tycker att dom är fina.. kanske lite fula också.

Vad är det med bilder egentligen? Vad tjänar jag på att ha en mapp med bilder som jag kan titta på ibland? Det gör bara hela processen ännu en bit längre, det bästa hade ju faktiskt varit, som min BBTFF sa idag att slänga alla bilder. Då kommer det säkert att ta mycket mindre tid att sluta tänka på dom.

Fast sedan tänker jag att det egentligen inte spelar någon roll.
Det är bara lite patetiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0