fortsättning

Alltså jag fattar inte riktigt grejen.. är detta mitt fel? Skulle jag ha tagit steget eller är det  bara upp till honom. Han är ju inte så trevlig heller, utan ganska elak, och så pratar han bara om andra tjejer som han tycker är snygga. Jag ska fråga honom om han vill ha sex med mig, det slår ju aldrig fel. Eller jag ska göra så att han inte fattar om jag är seriös eller inte. Lite som det med Fail och P..?

Och ändå, jag var jättefin i fotbollströjan, men han verkade ju inte bry sig om det alls. Bög.


Kommentarer
Postat av: J-J

men alltså, du verkar inte vilja ha honom heller? om så är fallet kanske det var lika bra att inget hände.



Vad är det du vill?

2008-06-12 @ 21:12:12
Postat av: Nini

Haha jo jag antar att det är det som är problemet :P eller det är väl egentligen inte honom jag vill ha, jag vill bara ha en kille. Eller så vill jag att han ska ha mig..

2008-06-12 @ 21:52:22
Postat av: Nini

Eller så vill jag att han ska vilja ha mig*



menade jag!

2008-06-12 @ 21:53:27
Postat av: J-J

Skaffa dig nån som du vill ha och som vill ha dig, du förtjänar inte mindre än så.

2008-06-12 @ 22:36:56
Postat av: J-J

om han inte vill ha dig är det hans problem, hans misstag. Du förtjänar nån som är SNÄLL mot dig och behandlar dig bra!



Både du och fail verkar vara värsta schyssta människorna, när ska ni inse det? fatta att ni är bra och ni är värda personer som inte behandlar er hur som helst.

2008-06-12 @ 22:40:47
Postat av: J-J

Blir lite pissed off bara över hur dom behandlar er. Och att ni trippar runt på tå och funderar hur ni bör bete er för att dom ska gilla er medan dom beter sig som skit ganska ofta.



puh.



Nu har jag sagt mitt.



Trevlig kväll!

2008-06-12 @ 22:44:43
Postat av: Nini

Hur gullig är inte du då!!!??? :D:D:D:D:D:D

Finaste jag läst! Jo jag antar att det är sant, men på ett sätt så tror jag också att det är det som gör att vi gillar dom.. man vill alltid ha det som man inte kan få och så.

2008-06-12 @ 23:58:28
Postat av: Nini

Ganska puckat egentligen!

2008-06-12 @ 23:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0