Jag <3 horoskop

Jag har gjort horoskop till en ganska stor del av mitt liv. Jag läser mitt och Praoelevens horoskop dagligen, bara för att få reda på hur det är mellan oss och hur han tycker. Jag skämma en aning för detta och även fast det är svårt att erkänna för sig själv så får jag nog medge att jag litar på det. Jag kanske gör det för att jag inte har någonting annat att förlita mig på, jag vet inte..

Nyligen så läste jag att en tvilling kommer att ha en betydande effekt på mitt liv, alltså praoeleven är tvilling. Så jag väntar fortfarande på att detta ska hända.

Hur patetiskt är det inte?
Jag ska verkligen försöka sluta med horoskop.

Kommentarer
Postat av: J-J

Han verkar redan ha haft betydande effekt på ditt liv eftersom du verkar tänka mycket på honom etc.

2008-06-13 @ 22:18:02
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Vad hände idag? :)

2008-06-14 @ 12:11:30
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0