Kan jag inte..

..vara nöjd nu när jag har fått sova över hos praoeleven och allt? Varför måste jag nödvändigtvis ha mera. Att sova över är ju mera än vad jag någonsin skulle kunna drömma om.
Saken är den att bara för att man får mera så betyder det inte att det känns bättre. Det känns väl bra i kanske två dagar sen så förväntar jag mig bara mer. Snart så kommer jag väl kräva att han ska bli kär i mig, när jag innan var nöjd om han bara tyckte att jag var snygg.

Och det är alla gammla bra saker som gör mest ont på ett sätt. När man tänker tillbaka på det och inser att det inte kan bli bättre än hur det var då. Och varför tog jag inte vara på den tiden då jag faktiskt sov över. Det är som om att jag alltid väntar på någonting bättre, och när det faktiskt kommer så märker jag det inte.

Kommentarer
Postat av: din Fail

exaktexaktexaktexaktexakt

2008-06-17 @ 20:42:23
URL: http://failnini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0