Midsommar

Midsommar var helt okej, faktiskt roligt. Jag var snygg och lagom påverkad och jag tog 500 kort (mest på mig själv.)
Nu kommer det roligaste -  Praoeleven fyllde år samma dag, så jag gjorde som jag lovat och skickade ett sms där jag skrev "Grattis! :)" som svar fick jag "Tack" det var det mest cp-skadade mest oacceptabla jag någonsin hört. Fast då visade jag det för alla och skrattade åt det så det var inte så farligt. Jag svarade på det med "Inte ens en smiley?" han tog ett tag på sig innan han svarade med "Sry 8-l min mobil dör nu. Vi kanske hörs på msn senare" då skrattade jag lite till.

Senare fick jag min kompis att ringa till honom från dolt nummer. Han svarade sedan så dog hans mobil, så han kanske talade sanning? Men nu skriver han inte till mig på msn, så jag ska nog ta och inte tänka på honom så mycket. Jag har faktiskt inte brytt mig på hela dagen.

Fast om han skriver så kommer jag att skrika av lycka och få en hjärtattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0