Min Lördagskväll

Det känns bara fel att jag har såhär sjukt tråkigt på en lördsgskväll.
Alla andra vanliga tonåringar är säkert med kompisar och festar. Jag brukade ha det bättre förut, nu har det mera blivit så att jag inte orkar ta tag i mitt liv. Jag tycker nog mest om mat och att sova.

Åhhh jag blir så himla trött på mig själv. Egentligen borde jag ringa någon, men jag tänker att dom antagligen redan har något att göra. Så allting kombineras med lathet och dåligt självförtroende.

Sedan så tror jag att jag håller på att få dålig hållning också.

Jag måste skärpa mig och kanske städa mitt rum, jag tänkte att det iallafall skulle vara lite kul..
Sjukt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0