Mitt livsmål

Jag har insett att jag faktiskt inte har något livsmål..

Eller jaa mitt livsmål är att ha sex, det är allting mitt liv handlar om, att tillslut få ha sex.
Hur hemskt är inte det? För egentligen.. hur svårt är det att ha sex? Jag fattar inte hur jag kan ha gjort det till ett livsmål!? Jag är faktiskt nästan lite besviken på mig själv. För sex, det är allting det handlar om, lite som meningen med livet.

Jag avundas personer som har en stor dröm som dom vill uppfylla. Tänk när dagen faktiskt kommer, då jag kommer att få ha sex, vad ska jag göra efter? Då kommer det ju inte finnas något att kämpa för! Tänk dom som faktiskt har en livsdröm och får ha sex samtidigt.

Jag tänker att egentligen så borde jag sluta bry mig och börja tänka på vad jag vill göra. Kanske börja plugga lite mera?
Men det går verkligen inte, sex typ blockerar mig. Jag vet inte vad jag vill förutom att ha sex.

Så jävla patetiskt (och lite sorgligt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0