MSN messenger

Så fort som msn inte fungerar så blir mitt liv helt meningslöst. Jag har haft planer på att logga in på msn hur länge som helst (2 dagar) men det har inte kunnat genomföras. Tillexempel nu så funkar inte msn alls, och jag vet inte vad jag ska göra av mig.. sova?!

Nu har jag faktiskt inte pratat med praoeleven  på 2 dagar, så det känns som om han kanske har glömt bort mig nu. Patetiskt va? Men jag är bara väldigt paranoid av naturen. Men jag blir så jävla sur när msn inte fungerar. Mitt sociala liv blir helt dött, jag vet inte hur jag ska få tag på någon. Tänk om msn inte funkar imorgon, i så fall dör jag.

Jag behöver ju också få tag på blogg-kompisen om vi skulle träna imorgon, och det är konstiga öppetider så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blir som ett nervvrak utan msn. Snälla msn fungera innan jag får ett ryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0