Nu går det ner igen!

Det blir väldigt mycket om killar känner jag..

Jag tänkte bara skriva att det går väldigt dåligt för mig just nu. Jag och praoeleven har "gjort slut" för sjunde gången nu. Och det är inte som att jag känner att jag inte kan leva utan honom, det känns bara lite surt att jag verkligen verkligen trodde att jag skulle ha haft sex vid det här laget, och att jag aldrig trodde att någon som praoeleven faktiskt inte skulle vilja ha mig.

Jag ska försöka att inte oroa mig i onödan, för det har blivit bra igen efter alla gånger vi "gjort slut". Fast hela grejen säger väl att det faktiskt inte kommer att bli någonting. Praoeleven är i särklass den mest komplicerade killen jag träffat (inte för att jag träffat överdrivet många!) jag skulle verkligen vilja veta hur han tänker och vad han vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0