Nyårslöften

Den första Januari så gjorde jag en lista med nyårslöften. Jag tänkte skriva upp dom här..

00.00. HA SEX!!! - Jajajajajajajajaj!
1. Komma över offer-Olof helt - Ja se hur det gick med det :)
2. Prata mera! - Inte en chans
3. Inte vara lika rädd - Osäker på om det hänt något
4. Gå på festival - Orkar inte
5. Bättre självförtroende - haha
6. Bli kär  - Inte helt lätt kanske..
7. Ny kille  varje vecka - Mest på skämt faktiskt :)
8. Måla en tavla - Avklarat
9. Sommarjobb - Haha nej det fixade jag inte
10. Vara miljövänligare - Inte så att det märkts
11. Se mera filmer - Funkade bra i början, sen så la jag ner det
12. Läsa mera böcker - Läste väl Harry Potter då
13. Bli mera allmänbildad - Nej det är jag nog inte
14. Skriva mera - Det har jag faktiskt gjort
15. Vara nyttigare - Inte direkt
16. Bli snyggare - Jaa snyggare är jag i alla fall :)
17. Ha långt blont hår - Jobbar på det

Jag har väl klarat av 4 saker på listan, inte så bra kanske. Men jag har trots allt ett halvår till så vi får se hur det blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0