O L N F P W J E T O J O M W M H

Jag och min vän Nini ligger här i min säng och pratar om...... ni kan ju gissa. Vi har inte värsta snacket utan vi bara pratar allmänt om dem, som alltid. Checkar alla hemsidor som har med dem att göra och kollar på lite bilder och så. Undra vad vi ska prata om sen nästa vecka...

Vi  har spelat fia med knuff på en handduk också. Jag råkade vinna och sen råkade jag göra en stor grej av det. Gyllene Tider skivan tog precis slut och självklart är vi inne vid datorn, inte ute i det fina vädret, och vi hindras ju inte att sitta vid datorn bara för att vi är med varandra. Det är faktiskt huvudsysselsättningen.

Puss från båda

Kommentarer
Postat av: hej

vad står bokstäverna i rubriken för?

2008-06-09 @ 19:51:37
Postat av: failnini

det du ;)

2008-06-09 @ 21:21:28
URL: http://failnini.blogg.se/
Postat av: E

jag tänkte detsamma, å försökte få ihop det till någon Mr.'s namn..

2008-06-10 @ 01:41:12
URL: http://mswerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0