Para noi d

Alltså jag vågar ju ingenting. Jag hade ju lika gärna kunnat skriva ett sms till praoeleven, det är ingenting. För nu har han visat att han är intresserad. Jag är bara rädd att han ska bli som förut och att jag måste vara jättedissig för att han ska vilja ha mig. Nu måste jag nog lägga ner det innan allting rinner ut i sander för 200:de gången.

Det här måste vara den värsta dagen på länge, pga mig själv för att jag är så paranoid. Alltid så måste det vara någonting som är fel, kan jag inte bara bli nöjd och sova? Och jag lovar att nästa gång som jag träffar honom så kommer jag att vara ett nervvrak.


Kommentarer
Postat av: Nini

Kul att jag skrivit nervvrak i två inlägg efter varandra. Ordet är bara så rätt!

2008-06-17 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0