Pinsamt!

Jag tycker att det är jättepinsamt att köpa "pinsamma" saker. Eller det gör väl många, men jag tar det verkligen till överdrift. Det finns flera saker som jag måste köpa, men som jag oroar mig för.

Det mest normala -  en rakhyvel, det behöver jag verkligen. Men jag tycker verkligen att det är pinsamt och har därför skjutit upp det. Och sedan så måste man ju köpa rakblad, ha ha ha ännu mera pinsamt! Typ: Nu ska jag gå hem och raka mig! Jag måste också köpa Absolut torr på apoteket... jättepinsamt det också.. typ: hej jag svettas!

Jag har tack och lov kommit över det med att köpa underkläder, som jag tyckte var jättepinsamt förut. Nej men lite pinsamt är det väl fortfarande...

Sedan då... det värsta möjliga tänkbara...... tamponger. Det skulle jag aldrig i mitt liv våga köpa!! Jag skulle gråta.

Det måste väl finnas nåt namn på det här? Detta är väl en psykist störning eller nåt? Jag fasar för dagen som jag måste flytta hemifrån och typ köpa toapapper. Nej men jag vill komma över det, jag vet inte hur bara. Jag tror nästan att det skulle vara som en utmaning för mig.. Nej men apoteket.... fan... jag måste verkligen! :( 

Nej men snälla berätta... hur gör man?

Kommentarer
Postat av: J-J

"just, do it" och "you can do it"

2008-06-23 @ 22:00:00
Postat av: Nini

Tack för dina fina uppmuntrande ord :D

2008-06-23 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0