Snart kommer det gå ner

Idag tränade jag. Mest för att kanske få träffa Praoeleven på gymmet för att han skulle bjuda med mig hem till honom nu när hans föräldrar är borta. Men han kom såklart inte.

Jag tror att jag börjar att hoppas på för mycket nu. På massa saker som han aldrig kommer att göra ändå. Han har ju varit trevlig i några dagar nu och jag vet inte hur jag ska tolka det, eftersom hela senariot har inträffat några gånger innan. Snart så kommer han att inse att han inte vill ha mig igen. Fast egentligen så är han säkert bög, bara att han inte insett det än, tanken har faktiskt slagit mig flera gånger..

Det är bara så tröttsamt eftersom jag nu bara vill ha honom för att jag vet att han kommer att dissa mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0