Tankar kring F & msn

Jag hatar verkligen msn ibland. Det liksom förstör allt. Nu är jag inloggad och Praoeleven eller F eller vad man vill säga är också inloggad. Men han skriver inte. Jag skrev till honom sist, alltså är det hans tur. Men nu har jag varit så trevlig och angelägen den senaste tiden så jag tror inte att han vill ha mig. Han vill nog bara ha sånt som han inte kan få.

Men jag tänkte att han kanske skulle kunna vara precis som jag. Heta massa intressanta saker på sin msn så att jag ska fråga någonting? Det tänker jag verkligen inte göra, men det händer nog snart ändå. Jag vet inte vad som hände. Jag tog allting så lugnt och hade bestämt att jag inte ville ha honom, och kolla på mig nu?! Detta är förjävla patetiskt. Jag måste sluta snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0