Jag fick ju nästan som jag ville

Nu har jag tekniskt sett fått uppleva lite utav det jag drömt om de senaste månaderna.

Jag sov över hos Praoeleven. Jag fick låna en fotbollströja och hans tandborste och sova i hans säng bredvid honom. Helt underbart kanske? Hah nej. Saken var det att jag praktiskt taget tvingade honom, eftersom jag visste när det sista bussen gick, men jag ville missa den så jag sa ingenting. Sedan så låtsades jag att jag hade missat den och att jag var jättetrött på mig själv. Jag såg skräcken i hans ögon när han insåg att det inte fanns någon annan utväg.

Jag låg vaken i hans säng hela natten och var sur på honom för att han låg med ryggen mot mig och för att jag tänkte på hur ful han var och hur onödigt allt egentligen var eftersom han inte vill ha mig ändå. Så jag låg och försökte analysera allting, varför han helt plötsligt var så avvikande och så.

Men sedan vid 4 så vände han sig åt mitt håll och la armen över mig, då förlät jag honom för allt och blev lycklig och tänkte att det kanske fanns hopp ändå osv. Vid ett tillfälle så låg vi jättenära. Jag får ett alldeles fantastiskt tillfälle men jag tar det inte för att jag var för uptagen med att låtsassova. Jag tänkte på det då, hur mycket jag skulle ångra mig sedan, men jag vågade verkligen inte. Jag tänkte att han kanske fortfarande ville ha mig på morgonen.

Men sedan så vände han bort huvudet igen och var sån ända tills vi skulle gå upp. Runt 6 hade det blivit ljust så då kunde jag se allting i hans rum. Så då tänkte jag på allting som jag tyckte var pinsamt med honom. Sedan så tänkte jag lite mera på hur ful han var och hans dåliga hållning. Jag sov mellan 9 och 11.

Sedan på morgonen så var allting helt vanligt och tråkigt och jag känner att jag lukar som hans hus. Alltså äckligt. Vi gick till bussen och kramades hejdå, en ganska dålig kram och han sa att det var trevligt att jag gav honom lite av min tid eller nåt och jag sa att det var trevligt att jag fick låna hans tandborsta (jag gräver ju min egna grav) sen så sa han "vi hörs väl" och gick. Mina förhoppningar är just nu minimala, jag tror inte att vi är menade för varandra alls. Vi är bara unga och kåta och blyga, det är felfelfel!

Kommentarer
Postat av: J-J

men om han inte alls var intresserad varför fick du sova i samma säng som honom?

2008-06-12 @ 18:15:02
Postat av: Nini

jag tror att han inte vågade säga nej

2008-06-16 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0