2 tips

Mitt liv är väldigt ointressant för att inte dö av uttråkning så har jag två saker:

1. Sims2 - Jag spelar inte lika mycket längre, men förr i tiden kunde jag längta hem till mitt sims. Sims ger en möjligheten att göra sitt drömliv. Jag bor i en stad omgiven av snygga kändisar som jag gjort ganska seriöst med hjälp av google. Jag har alltid de snyggaste killarna och byter väldigt ofta. Jag har jättemycket sex och ett helt okej jobb, sedan så har jag tre barn också, för att föra de fantastiska generna vidare. Nyligen gjorde jag offer-olof och Praoeleven.

2. Andras liv - Jaa, jag lägger mig i alla andras liv. Det är nog tack vare att det finns så många som bloggar och bilddagboken, nu även facebook. Jag har ganska bra koll på många människor, utan att faktiskt ha pratat med dom över huvud taget. Jag har så mycket bilddagboken och blogg namn inprintade i huvudet så att jag glömmer bort massa andra saker. Jag lägger ner mycket mera tid på andras liv än mitt egna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0