ang Fester

Oj min kära vän så fel du har..

Jag kan säga att jag aldrig varit på en "riktig" fest i hela mitt liv. En bra fest där man super och hånglar med personer som man inte känner. Jag tycker inte att: 8 pers instängda i en kompis hus med lite alkohol räknas som en fest.

Sist jag var full var någon gång i december skulle jag tro, sen dess har jag knappt druckit ett piss.

Den enda gången som jag har fått action var hemma hos en kompis med några och en tjej jag känner lyckades att få dit några av hennes klasskompisar, varav 4 st var killar. Det slutade med att vi spelade "The kissing game" på intiativ av en av klasskompisarna som var utbytesstudent och pratade engelska. Sedan så har det aldrig hänt igen.
Jo, nyligen var jag någonstans på en s.ka. fest, men det kan räknas som en av de värsta upplevelserna i mitt liv. Jag umgås inte med personer som kan bjuda mig på fester helt enkelt. I min nuvarande klass är jag alldeles för töntig för att få bli bjuden på en av deras fester.

Saken är den att jag vill verkligen festa. För att må bättre själv så skämtar jag om alla som går på vilda fester, men egentligen så suktar jag efter deras liv. Jag sitter på bilddagboken en lördagkväll och tänker "åh vad kul, nu är alla på fest imorgon så kommer jag att få se massa festbilder". Jag tycker att det är kul att dricka alkohol, inte för att det är gott utan för att jag gillar att känna mig snygg. Sedan så är jag väldigt lättpåverkad och känner mig full efter 1 cider.


Kommentarer
Postat av: Lisa

var inte så butter! Jag är heller aldrig ute och festar!!

2008-05-20 @ 09:23:47
Postat av: sara

jag brukar festa lite då och då, men det är faktiskt inte så roligt. kanske beror på att jag inte umgås med rätt människor isåfall, men att bara ligga hemma en dag och mysa framför tvn slår allt annat.

2008-05-20 @ 09:57:46
URL: http://saramanda.devote.se
Postat av: Sandra

Känner så igen mig i din blogg... Festar heller aldrig fast jag skulle vilja. Har några vänner men de hatar fester och vägrar gå på dem... Och de är de enda vännerna jag har så... :(

2008-05-22 @ 14:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0