Dagens happening!

Jag skulle vilja säga att det är världens fel att jag inte kan komma över offer-olof.

Jag bad inte om att se honom och N (hans ex och nu tydligen flickvän?) ligga on top of each other på gräsmattan efter gympan. Det är sånna saker som gör mig ledsen och framför allt svartsjuk. Det är helt sjukt hur svartsjuk jag är. Jag kan verkligen inte tänka på något annat än dom. Ingenting i mitt liv skulle någonsin kunna mätas upp med deras liv, eller hennes liv.

Men ändå så gillar jag att se honom, det ger en slags skräckfylld förtjusning.
Det är att leva farligt.

Nej men nu tycker jag att jag borde få unna mig att tänka på honom i några veckor, eller jaa månader till.. 
Sen så är det slut med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0