Dåligt möjligt

Ja alltså sedan efter att vi hade träffats så blev jag ännu mera besatt och typ gick in i honom dagen efter och var jättepinsam. Han var helt normal och typ bara skyndade iväg till tåget.

Sedan så pratade vi på msn och jag frågade om han hade lust att ses igen och han svarade "Möjligt" och jag som var helt 100 på att han skulle svara "Ja" blev helt ställd och frågade "varför möjligt?" och att jag tyckte att det lät "halvbra" han bara svarade "mm typ" jag frågade "Jaha.. bara för att jag inte tyckte om The Shining eller?" han svarade "typ". Då ville jag dö ganska mycket, men jag svarade "Jaha okej, då vet jag det iaf" och jag gjorde säkert en smiley också.. han sa "haha precis" sedan så klarade jag inte av det mera och sa att jag skulle äta, han sa något trevligt tillbaka. Antagligen glad över att slippa mig.

Sedan så skrev vi aldrig mera till varandra, och sedan efter några veckor så tror jag att han tog bort mig från sin msn eller något.

Patetiskt eller vad?
Ganska patetiskt att jag ifrågasätter mig själv pga av honom.

Egentligen så skriver jag nog det här bara för att någon ska säga att han säkert tyckte om mig egentligen och att Möjligt inte är så farligt ändå. Men jag vet själv att det inte finns en chans i världen och att möjligt är det sämsta man kan höra..

Förlåt om det blev jätterörigt, och förlåt för att jag skriver så tråkigt. Jag ville bara också skriva en historia om det, som min blogg-kompis.

Kommentarer
Postat av: bea

..men ni har rättså rätt du och din bloggkompis i allafall :)

2008-05-26 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0