Facebook-ångesten

Facebook är så gott som utdött, men det är nu som jag har tagit upp det på riktigt. Jag känner någon slags stress över att jag inte har tillräckligt med kompisar. Jag har lyckats skrapa ihop 30 någonting, medan andra hur lätt som helst har 200. Jag vet inte hur man bär sig åt, hur kan man känna 200 personer?

Det hemska är när jag har gått in på personer som jag har trott vara mobboffer, och sedan sett att de faktiskt har tre gånger så många kompisar som jag..

Det patetiska i detta är att jag faktiskt bryr mig om hur många kompisar jag har på en skitsida som facebook. Det som är ännu mera patetiskt är att det antagligen inte är någon som går in på min sida ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0