Jag skulle kanske ha varit en kille istället

Jag tänkte att mitt liv hade varit så jävla mycket bättre om jag var en kille.
Jag önskar faktiskt att jag var en kille ibland. Om jag var en kille hade jag haft jättemånga tjejer. Som kille så behöver man inte vara snygg, bara man är rolig. Eller så kan man vara snygg och tråkig. Det funkar lika bra ändå. Som tjej så känns det som om att man måste vara både snygg och rolig, om nu ens det räcker?!

Jag hade varit mycket snyggare som kille, för jag hade haft tjocka ögonbryn och jag hade haft snygga kläder. Sedan så hade jag bara pumpat lite på gymmet så att jag fick lagom med muskler. Jag hade varit ganska tyst men ändå charmig och så hade jag skrivit dikter till alla tjejer med dåligt självförtroende. ÅÅHH det hade varit så himla lätt!

Jag tycker faktiskt att det är lite tråkigt att jag inte är en kille. Killar verkar ha så himla roligt. Vad är bra med att vara en tjej? Jag kan inte komma på någonting.

Kommentarer
Postat av: sandrala

jag har haft precis samma tankar om det där.

2008-05-23 @ 14:00:29
Postat av: Anonym

det räcker att stå o se söt ut om man är tjej:)

2008-05-25 @ 23:29:17
Postat av: Nini

det är ju det som är hela grejen. Som tjej får man bara se söt ut och sedan spela lite svårfångad, man kan inte vara framåt eller någonting.. det är bara killar som får vara sånna.

2008-05-26 @ 17:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0