Kära dagbok

Jag har sedan sexan varit värligt seriös när det kommer till att skriva dagbok. Jag har skrivit och slängt dom, den senaste jag har är ifrån nian. I mina dagböcker försöker jag att skriva mera om mig själv än om massa killar så att jag ska kunna läsa om mig själv när jag är vuxen. Men det är hopplöst. Jag har fyllt upp en hel bok där jag i princip bara skrivit om den här killen som jag är besatt av, och detta var efter att han blockat mig på msn.

Jag hade skämts så mycket om mamma och pappa såg den dagboken!

Jag brukar också tänka att det kanske skulle bli sin Anne Franks dagbok. Att någon hittar den och gör den till en bok, men min dagbok skulle vara mera som en komedi, därför försöker jag skriva så komiskt som möjligt så att man kan skratta åt det.

Men ärligt! Min dagbok är den tråkigaste, ingen skulle vilja läsa den eftersom det faktiskt inte händer speciellt mycket. Det är bara mitt huvud som överreagerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0