Kicks

Det finns en kille i våran lilla stad som jobbar på Kicks, han kallas därav Kicks-killen. Kicks-killen är känd för att stöta på alla tjejer och ge dom gratisprodukter m.m. Jag tror att jag kan vara den ända unga tjejen som han aldrig flörtat med. Han har inte ens sett mig! Det är inte som om att jag vill ha honom eller något, men jag vill bara att han ska lägga märke till mig, prata med mig, bara titta på mig om det så vore för två sekunder.

Jag har börjat att ifrågasätta mitt utseende och min utstrålning pga detta. Hur kommer det sig att Kicks-killen inte ser mig? Vad är det för fel på mig?

Jag känner att jag måste göra något åt detta. Jag vill till varje pris att han ska se mig! Nästa vecka så ska jag ha mycket smink och femenina kläder och visa mycket bröst.

Allt för Kicks-killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0