Kläder och platser och sånt

Jag minns exakt vilka kläder jag har haft på mig när jag träffat offer-olof. De kläderna är speciella för mig, de är mina offer-olof-kläder. Jag vet tilloch med vilka strumpor jag hade när jag träffade honom. 

Sedan så tycker jag om att gå på alla ställen som jag vet att jag sett offer-olof innan. Vägen vi gick hem till honom är speciell för mig, jag tycker om att gå där. Och den gången vi träffades vid ett cykelställ vid stationen, ett mycket speciellt ställe.. Jag vet precis var jag har sett honom innan. Det är som om att jag tror att bara för att jag har sett honom där en gång så kommer jag att se honom där igen.

Så offer-olof-kläder och offer-olof-platser.
Vad ska det bli av mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0