L0serville

En gång i tiden hade jag en pojkvän.

Det var inte för att jag var överdrivet kär i honom eller något, mera tvärtom faktiskt. Han var så fruktansvärt irriterande. Han var ful med rött hår och pratade fult med en ful dialekt, sedan så var han ganska jobbig och inte speciellt snäll heller. Egentligen så borde han inte ens räknas som en pojkvän.

Vi var i alla fall tillsammans i kanske tre månader? Jag har inte en aning! Vi var tillsammans under sommarlovet kan jag säga. Och efter att han hade bott hos mig i tre veckor så hatade jag honom verkligen. Så dagen innan jag skulle börja på gymnasiet, eller kanske två dagar innan så gjorde jag slut med honom. Detta var också två dagar innan hans födelsedag. Men göra slut var det jobbigaste, eftersom han bodde långt bort så kunde jag ju inte träffa honom så det var helt uteslutet. Telefon skulle väl då antagligen vara det snällaste alternativet, men det ville jag verkligen inte.. så jag skrev ett mail.. Hur pinsamt är inte det? Jag skrev ett väldigt långt och snällt mail kan jag säga i alla fall..


Jag har pratat med honom på msn av och till, även på telefon ett par enstaka gånger.


Nu har han en flickvän och jag skulle kunna tänka mig att dom varit tillsammans i ett halvår. Han har verkligen gjort ett s.ka. Uptrade. Hon har brunt långt hår och är jättesöt och dom verkar vara ganska kära och lyckliga.


Även fast jag inte vill vara tillsammans med honom så känns det ändå lite jobbigt, att han träffar en söt tjej och får ha massa sex medan jag bara träffar konstiga fula och elaka killar som inte ens tycker att jag är värd besväret.

Det om något är patetiskt!


Kommentarer
Postat av: Josse

Men lilla gumman, du är ju bara 16 år? Många är fortfarande oskulder, och har aldrig haft några "seriösa" förhållanden i den åldern. Håll ut några år till! *kram*

2008-05-20 @ 00:01:40
URL: http://kirajna.blogg.se
Postat av: Nini

Det är nu som alla blir av med sina oskulder. Jag anstränger mig verkligen och har sänkt ribban jättemycket, men det hjälper inte. Jag blir av med min oskuld när jag är 30, bergis.

2008-05-20 @ 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0