Mera inlägg ifrån min "dagbok"

3 Maj Lördag

Svartsjuk är vad jag är, jag är rent ut sagt full av det! Jag måste sluta tro att jag kan bli en del av nån annans liv. Jag vill bara trycka mig in i offer-olof och Ns liv. Jag är så fruktansvärt avundsjuk på N. Min bekymelserynka har nog inte varit så tydlig som den är nu, jag förstår inte, varför kan jag inte skaffa mig ett eget liv?


Och Praoeleven... Herregud! Jag gråter snart på alltihop. Dom är så dumma i huvudet och jag är svartsjuk på allihopa. Jag är så ledsam som bara sitter och grinar för att jag inte orkar ta tag i mitt eget liv. Jag är alltid svartsjuk och jag vill sparka allihopa, de 3 key-figures in my life. Hata hata hata hata hata hata!!!!!


Nu ska jag gå ut och lyssna på musik och tänka på hur bra mitt liv hade kunnat vara.


Jag måste ta mitt förnuft till fånga, varken offer-olof och Praoeleven är speciellt viktiga, dom är bara vad jag gjort dom till. Praoeleven skriver ju bara töntiga saker, och offer-olof bara uppmuntrar det. Han är trots allt en tönt, som iofs haft N, som kanske har N.. Jag vet inte vad jag pratar om! Jag skulle ju aldrig kunna få N!

N=offer-olofs gamla flickvän som går på min skola


Kommentarer
Postat av: mini

men jag är likadan, jag vill bli bästis med mitt spans syrra!!!det är ju så, man vill ha allt som har med dem att göra

2008-05-27 @ 14:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0