Möjligt

Förra sommaren så hade jag offer-olof på G, det var tider det. Nästan svårt att tänka sig nu.
Men han brukade vara jättesvår att få kontakt med på msn, så jag hade olika sorts rutiner för att få honom att svara.
Jag visste vilken tid han slutade jobba, så alltid runt kl 5 så såg jag till att vara inne på msn, och så precis när han loggade in så skrev jag.

Alltså detta var för 1 år sedan, så jag visste inte riktigt hur jag skulle bete mig, det bästa hade väl varit att spela svårflörtad och sånt, men det kunde jag inte, vet inte om jag kan det nu heller. Det funkade väl ibland och så, min andra plan var att ta upp sex. Jag lovar, det funkade varenda gång. Han blev jättepå när jag sa någonting som hade med sex att göra.

Det bästa jag gjorde var när jag skrev till honom och berättade om hur lat jag var och att jag inte ens hade orkat bry mig om att ta på mig några byxor. Då hade jag vunnit honom. Han fortsatte det hela med att han var alldeles nyduschad och fräsch med nya kalsonger. Och då frågade jag om han flörtade med mig och då sa han "Möjligt" just i den situationen så tog jag möjligt som en positiv sak. Men han sa sedan att det var svårt för att han tyckte att jag var kall som en isbit och så... Det slutade iallafall med att vi bestämde träff. Vilket han inte hade kunnat under hela sommaren, men bara för att jag inte hade några byxor så var han ledig under helgen.

Men det är nog så mycket på top som jag varit, alltså inte speciellt mycket att "hänga i julgranen" ändå (hörde uttrycket från min blogg-vän idag) nästan lite patetiskt av att jag blir glad av att tänka på det. Tanken att jag nästan nästan haft honom är väldigt trevlig.

Föresten så hade jag byxor på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0