Om att överanalysera

Jag TROR att jag har en kille på "G" men jag vet inte riktigt för då känns det som om att jag kommer att förstöra det på något sätt snart ändå..

Msn är jobbigt, för antingen så är jag online utan att börja skriva till honom, då kanske han tycker att jag är dum i huvudet och tråkig, eller så skriver jag till honom och då kommer han att tycka att jag är för desperat. Alltså känns det lättare att vara offline och inte prata med honom alls. Då kan jag ju inte förstöra något iaf. Jag måste överanalysera allting hela tiden så att jag förstör det.

Jag vill inte heller ge mig själv falska förhoppningar, för att jag inte ska bli jättebesviken sen när han dissar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0