Såhär kan det se ut när man har panik

27 April

Jag fattar inte grejen! Två killar ifrån samma klass har liksom så gott som kommit till mig och sedan inte velat ha mig. Jag fattar Praoeleven* minst. En kompis hade pratat med honom om mig typ, och om hans dåliga självförtroende bla bla att han tycker att han är ful m.m. och att det går segt med brudarna. Vad är det för fel på mig då?! Jag är inte ful, jag är ganska rolig, jag har inte varit speciellt blyg mot honom, jag har varit ganska smart, jag har varit smal och min rumpa har varit helt okej!


Sedan så är det jättesynd om honom! Jag fattar ingenting!! Är han hellre ensam än att vara med mig? "Kanske" är väl lika mycket Nej som "möjligt" jag blir så trött, eftersom det verkligen måste vara nåt fel på mig, när den första killen är den kåtaste i hela våran lilla stad och den andra typ är all alone, jag tror att han vill ha vilken tjej som helst förutom mig. Hur ska jag någonsin kunna hitta någon när inte ens dessa två tycker att jag är värd besväret. Jag är antagligen den lättaste av alla, bara att ingen orkar bry sig.


Jag är ju helt dum i huvudet, jag bara vill att någon ful kille ska knulla mig. Hur ska min framtid bli? Detta var inte alls som jag väntat mig att livet skulle erbjuda, jag har alltid haft lite för bra självförtroende egentligen. Jag förstår inte riktigt reglerna.. Vilka får vilka? Hur ska man vara? En perfekt tjej kan sjunga fint, hon har fin hy, hon har stora läppar, hon är öppen, hon är säkert rolig, hon är outgoing, hon har många kompisar.


Praoeleven vill ju typ KANSKE ha mig, alltså är jag inte tillräckligt bra. Vilka tjejer borde han ha då? Dom är säkert mognare än mig kanske lite mera tjejiga och mera romantiska, de behöver väl inte vara snyggare, men antagligen mysigare. Jag måste vara imitten då, inte sådär cool men inte mysig heller. Vad har jag för framtid? Kommer någon någinsin vilja ha mig, som inte är typ min gammla kille? Han måste vara den enda killen som jag inte vill ha..? Samtidigt den enda killen som någonsin velat ha mig. Han sa en gång att han inte tyckte om mig sådär speciellt mycket i början, utan sedan efter att han varit hemma hos mig. Att veta det äter mig innifrån. Att inte ens HAN ville ha mig från början. Ger jag ett dåligt första intryck på personer då? Orka att vara såhär långt ner, jag ska skriva det här på min blogg in a while. Just nu är jag längst ner, det skulle inte ens hjälpa om Praoeleven skrev, eftersom jag ändå inte är tillräckligt bra och bara på hans "kanske-lista".


Jag är inte värd att ha det såhär! Någon borde väl vilja ha mig längre, bara för detta så ska jag byta ut Praoeleven så fort jag får chansen och så ska jag vilja ha offer-olof lite mera, för han har ändå en ursäkt till att inte vilja ha mig, eftersom han och den där coola, småtjocka blonda tjejen som heter Malle har haft något, och N såklart, jag skulle aldrig kunna mätas med N. Praoeleven däremot??!

* = En kille som jag kanske har på G som jag inte vågar skriva det riktiga namnet på så istället så använder jag mig av ett av hans smeknamn som jag brukade använda innan jag kände honom.

Långt att läsa, jag vet. Jag lovar att nästa inlägg ska vara betydligt kortare.
Puss på er om ni orkade läsa ända hit ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0