Självförtroendet igen

Okej den här killen, som jag kanske har på G, som jag kallar Praoeleven.
Saken är den att jag inte ens vet om jag vill ha honom längre.
För han är ful, lång och väldigt smal, han är också ganska elak ibland, speciellt idag.

Men jag ska nog ta honom ändå. För jag vet inte hur lång tid det kommer att ta innan jag hittar en kille jag tycker om. Det skulle kunna dröja ett år?! Eller längre?..

Det här är vad dåligt självförtroende innebär, att jag tar en kille som jag inte ens vill ha så mycket bara för att jag inte vet om jag kommer att få någon annan. Hellre honom än ingen tänker jag.

Helt sjukt patetiskt.
Man ska jag ha en kille som man vet att man tycker om, som man är kär i på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0